Monday 26 November 2012

Cer Citer~

Salam satu Malaysia!!!

Eh2! Nak pi mana tu!!!

HAII Dok sini diam -diam!












Haha! Saja aku nak membebel sikit~ Tak pa kan?

Tak?

Eh! Suka hati aku la blog aku!

Haha gurau je jangan marah! Peace yo!

Harini aku exam Spm Chemistry~ 3 paper!

Paper 1...Alhamdulillah..dapat jawab dengan baik.

Paper 2.... emm...
Macam nilah perasaan aku tadi..

















Hah~ Lebih kurang lebih macam ka...memang macam ka...aku malas nak ingat..

Tuhan saja taw...lemah lutut aku habaq kat hang.

Tengok2 soalan pertama...
"What is an isomer?"

Hah! Aku time tu, gelabah dah... tak  dak la... biasanya soalan senang macam empirical formula ke? Periodic Table ka~ Yang  senang tu pi duduk belakang...Haih! Aku taboh soalan tu baru taw... Yang hang pi nyorok kat belakang buat pa/ Buat aku cuak taik kucing ja taw dak...yang tak syoknya yang aq baca semua masuk... Pasai pa tak syok... Hang taw dak pala aku tak ingat haram satu benda pun! Kawan aku marah coz mulut aku yang cute ni *aisyeh perasan lak* masin betul! Bukan sebab aku makan garam~ Aigoo =,=
Yang aku sebut semua masuk... tapi tu dia la...tak ingat...sedih betul...T^^T
Tapi Tapi...

Still....dapat jawabla....

Paper 3...

Hisy, kalau soalan pertama tu manusia...
Nak je aku cakap I LOVE YOU SOO MUCH!!!
Nasib baik kertas~ haha..
Paper 3 okay! Yang aku baca semua masuk~ Alhamdulillah
Yay! Mintak2 boleh la coverkan paper 2 yang terlebih sudah tu~

Lalala~ yang tu ja aku nak membebel pon!
Thanks sebab baca keratan yang bosan ni!

The best part is..
Tinggal paper akaun ja!!!
Lepas tu...

Inilah! Barisan kita yang ikhlas berjuang!
Eh salah lagu kerekreekkekkrkekrekrkekrer Previous!!!<<<<<<<<<<<<<<>>>>>><><><><><>>>>>

Tanggal 28 bulan sebelas dua ribu dua blas!
Merdeka Merdeka!
Na tido nak tido
3 hari 3 malam sekali
Telah lama aku korban tahun...
Makan susah banyak btoi pantang diikuti
28 bulan sebelas 2012.
Aku bebas makan apa saja!
Nak makan! Nak makan! Nak tido! Yeyeye den......

Okaylah....Wassalam! OOh yeah ! To bio student especially my Bestie! Siput sedut! Fighting!!!
Bakal doktor semua! Do the best taw!
Lusa bakal akauntan plak! Hahaha

Byeyeom!


No comments:

Post a Comment