Tuesday 19 February 2013

Haih! Tak boleh sabar dah ni!!!!!!!!!

Assalamualaikum!
Lantak korang ar nak baca ke tak.. X nak baca silakan blah dari sini!
Aku tengah panas nI!!!!!!!!!!!!!!! EIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ada sorang kawan aku ni!!! YA Allah!!! PAnasnya!!!!
Menggelegak dah otak aku ni!
Kawan aku ni *kwan lagi ke?* GRRRR!!!
nama dia Nizam.
Ya Allah! menyesal pulak aku bagi dia guna akaun FACEBOOK aku!
Boleh pulak dia post benda merapu kat group kelas,.
Aku nak post benda simple pun segan. Ni benda merapu! Lagilah!
Aku dah geram gila b**i dah ni!
Okay! Dia guna akaun aku nak chat ngan
 sarwin...x pe...benda kecik je....
NI !!!!!
Geram AR!!!! NAk bunuh je dia tu! Ambik pisau tikam kat perut tu! HIYYYYYAAAAAAAAA!!!!!!!
Asyik dia je dapat kenakan aku! Aku x dapat kenakan dia lagi... *sekali jer...tu pun simple je*
Aku kena bosan dulu baru idea merepek mai! SIAP LA dia tu! Kena ngan aku!
Ni NAZMIEN la! Bukan calang-calang orang okaY!

TAw x apa dia post?
sape bilang gadis melayu x menawan
x menarik hati
sape yg kisah!!!
poyo la.


Nampak tak permainan dia?
Huh! Malunya!!! Mana nak taruk muka comel aku ni!
Wargh! Dah hilang dah seri comel aku ni!! UYUYUYUYUYU~~~ Q~Q

Muka aku dah mula panas! Maknanya tengah merah ni! Malu!!! ToT
Budak tu!! EIII EiiI!!!
Uwaa!!! Aku mengadu kat kawan aku!!!
Heyh! TAk boleh! Nanti dia tanya korang ni ada pape ke?
ADA PAPE???? HOTAK KAU! BERJAMBUL!! *kan tak pasai2 kena maki ngan aku~* -______-""
Sian~~
Habis tu aku nak mengadu kat sapa?? Uwaa~ AKu mengadu kat kau jelah blog oi~ Ko pandai simpan rahsia. CEss~ Rahsia pe benda nya!

Haisy! Tak boleh ni! Aku kena selamatkan nama baik aku!
HAHA!!! Aku hack FB dia!!! hihihihihi! *otak dah biul*
Well, aku ada la jugak ilmu nak hack Fb ni hahahaha!
Siap la kau Nizam! BWAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH


Okay Bye peeeps!

No comments:

Post a Comment