Saturday 26 January 2013

Membebel Time

Assalamualaikum *jawab salam...kalau x brdosa*

Well, aku bukan apa...lantak p la aku nak cakap pa pun...Bukan ada orang baca pun haha
So, i'm free to say what i have been thinking in my mind~ Ulala

Harini, aku pergi Karnival Jom Masuk U dekat UM, Kuala Lumpur.
Peh! Banyak giler orang datang.
Aku pergi dengan classmate aku, Nizam and Makcik aku yang bawakkan.
Yang aku tak puas hatinya, aku tak jumpa Universiti Tenaga Petronas..(?!!?!)
Isy, dia pi nyorok tang mana pun aku tak taw.
Penat aku melilau merata.

Papepun..
Sebenarnya, aku mudah takut dengan Kaum Adam. Memang aku jadi takut masa dekat karnival tu, berhimpit-himpit pulak tu. Isy! Aku memang tak boleh. Kucing pun lagi berani. So, ada satu cara jelah nak elak aku berhimpit dengan Kaum adam yang aku tak kenal tu. Aku nyorok belakang kawan aku yang sorang tulah. Kalau aku rasa macam ada lelaki kat belakang aku, aku dekatkan diri aku dengan belakang Nizam tu. Don't worry, bag dia ada dia galas.
Memang lah aku tak takut dengan classmate aku ni. Aku dah kenal dia dah 2 tahun. So dia jelah harapan aku. Aku rasa bersalah sangat sebab kadang2 sampai tertolak dia. Kesian dia.T^T

Pastu, aku nak p makan. Ya Allah! aku lapar gila nak mampus time tu! Dah la semalam makan nasi sepinggan je. Sarapan pun tak. Memang badan aku lemah. Yelah, bangun2 tido je, aku dah lari pecut 1000m. Mau tak penat!

Aku pun pesan la roti canai telur (yelah, kalau ada telur kenyangla sikit!)
Sedihnya, rasa telur tu macam hanyir! Sakit perut aku! Tapi aku tahan jelah.
Memang la aku muka tak malu, tapi, aku kenalah jugak cover sakit aku tu kalau tak nak dpat ejek + malu nak mampus.

No comments:

Post a Comment