Wednesday 30 January 2013

Yeah!

Assalamualaikum!

Well, harini aku nak membebel pasal diet!
Aku rasa aku kena diet la.
Bukan nak kuruskan badan *badan aku memang dah kurus okay!*
Aku nak latih diri kawal cara pemakanan.
Aku ni spesies pantang nampak makanan, terus beli


Memang aku kedekut! TApi bab makanan aku jadi boros..Hohohohoho~ *boleh pulak aku bangga*



Boleh dikatakan seminggu tu habis RM 50 beli makanan je~ *memang aku perut tong! Sudah disahkan oleh Jabatan Keluarga WAN dan RO dan para sahabat (hamboih!)*
Ada beberapa kawan aku cakap, aku macam dah berisi sikit! Oklah tu...
Lega! Lepas ni, kalau balik kampung...tak dakla orang dok ejek aku keding! Haha
Nickname 'PENAKUT' dah lesap masa aku form 3 dulu haha.
Yes! Memang aku penakut *dulu* Sampai nak ke tandas pun kena ada orang teman *DULU!*
Sekarang ok dah! Sejak dok asrama, aku mula belajar nak hilangkan kelemahan aku tu...
Alhamdulillah dah hilang semuanya kecuali 2!
1. Tido dalam gelap! *memang tak boleh*


2. Suntikan! *aku rela sakit lagi*



Tu je~ Lipas tak takut dah...Geli jer~~

Back to the topic!

Aku nak belajar beli makanan yang murah tapi mengenyangkan!
Contoh :-
Bekal! *mak aku masak* hahaha aku mana reti.. -______________-""

NAnti aku nak peri kelas memasak kat kolej komuniti!
Sambil tu belajar katering~
PAstu Kelas Memandu~
+ Kelas Bahasa~

ok dah la tu~ malas nak menaip dah hahahahahahahahhahahahahahha

Byeyeom!
Salam~


No comments:

Post a Comment